Prowadzenie ksiąg rachunkowych i sprawozdawczość finansowa
Skup się na prowadzeniu biznesu, a wszelkie sprawy finansowe oddaj w ręce specjalistów.
Accrowell zajmuje się bieżącym prowadzeniem ksiąg rachunkowych, sporządzaniem sprawozdań finansowych, zgodnie z aktualnymi wymogami, wskazanymi przez przepisy prawa, a także wsparciem w przypadku rekonstrukcji ksiąg rachunkowych. W swojej pracy wykorzystujemy najnowsze systemy finansowo-księgowe, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo przechowywanych informacji.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych obejmuje między innymi:
- Opracowywanie lub aktualizowanie polityki rachunkowości;
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych;
- Raportowanie informacji finansowych;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z krajowymi oraz międzynarodowymi standardami rachunkowości;
- Sporządzanie pozostałych sprawozdań dla organów i instytucji państwowych (NBP, GUS);
- Doradztwo księgowe;
- Prowadzenie rejestrów VAT, zgodnie z przepisami prawa podatkowego obowiązującego w UE oraz sporządzanie deklaracji VAT;
- Prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych oraz dokonywanie planu amortyzacji;
- Sporządzanie deklaracji rocznych dla celów podatku dochodowego;
- Obsługę kontroli podatkowych z US;
- Obsługę audytu, a także współpracę z biegłym rewidentem, badającym sprawozdanie finansowe Klienta.